Гайд Resident Evil 7: поради для новачків


Серія ігор Resident Evil завжди славилася своїм упізнаваним геймплеєм: статична камера, безліч загадок, монстри всяких розмірів і видів, купи разнокалиберного озброєння, унікальні боси, менеджмент інвентарю і багато іншого.

Загалом, Resident Evil завжди мав особливий геймплей. Однак, у що важко повірити, деякі з геймерів ніколи не грали в ці ігри про зомбі-сурвайвл. Саме багато хто з цих гравців і зіткнуться з труднощами або недопониманиями в новій частині серії Resident Evil 7.

Четверта частина в серії була певним проривом в жанрі, але після неї Resident Evil пішов по тому шляху, який сподобався далеко не багатьом. Розробники, тобто Capcom, заявили, що вони хочуть повернути серію до її споконвічних коренів. Чи в них вийшло? Досить спірне питання, але ми думає, що у них це вийшло.

Так от, Resident Evil 7 наповнена досить великою кількістю по справжньому олдскульних механік. У цій статті ми дамо вам кілька порад, щоб вам було легше перейнятися в прекрасну і жахливу Resident Evil 7.

Зміст статті

  • Гайд Resident Evil 7: поради для новачків
    • Оманливий вигляд від першої особи
    • Менеджмент інвентарю
    • Шкідлива кнопка CTRL
    • Колекційна валюта
    • Малий боєзапас
    • Швидкий оборот — найкраща механіка в грі
    • Бэйкеры — безсмертні(майже)
    • Стелс — штука дивна

Гайд Resident Evil 7: поради для новачків

Гайд Resident Evil 7: поради для новачків

Оманливий вигляд від першої особи

Ви вже напевно знаєте, що Resident Evil 7 обзавівся камерою від першої особи. Ви можете сказати, що це вже не перша гра в серії і ви будете праві. Але ця перша “велика” гра Resident Evil, яка працює від першої особи. Тим не менш, зараз не про це.

Ймовірно, ви вже награли в безліч ігор від першої особи і ви думали, що Resident Evil 7 буде працювати приблизно також. Але от тільки ця гра працює трохи по-іншому.

Зазвичай, персонажі ігор від першої особи досить рухливі і, як би це сказати, ігнорують більшість фізичних властивостей людського тіла. Ну так от, в Resident Evil 7 ви можете більш-менш вільно пересуватися тільки йдучи вперед. Якщо ви спробуєте зробити крок в сторону або почати руху назад, то швидко зрозумієте, що ваш герой, Ітан в нашому випадку, буде неохоче перебирати ногами, прямо як і в реальному житті.

Тобто, якщо ви, наприклад, захочете швидко відійти від супротивника спиною, то, швидше за все, охопіть по обличчю лопатою, сокирою або клешнею. Resident Evil 7 — це не якийсь типовий шутер, це сурвайвл-хоррор від першої особи. Намагайтеся планувати свої рухи так, щоб не опинитися у важкому стані. Тримаєте ворога на відстані і оббігати його стороною.

Менеджмент інвентарю

Якщо ви не грали ні в яку з ігор в серії Resident Evil, то побачивши систему інвентарю в Resident Evil 7, ви можете злегка почухати потилицю. Вся справа в тому, що в грі використовується досить олдскульная система. У вас є інвентар, який виконаний у вигляді такого поля. В кожній комірці може лежати тільки один тип предмета.

Наприклад, у вас в інвентарі спочатку є дванадцять осередків, чотири з яких є осередками для швидкого доступу. У цю “четвірку” ви можете призначати різні предмети. Приміром всіляке зброю чи потрібні в даний момент необхідні предмети.

Повірте, це вкрай мало для всього, що ви знаходите в світі гри. Вам рано чи пізно доведеться жертвувати одними ресурсами заради інших. Це неминуче. Але ви можете полегшити собі життя за допомогою “Всюдисущого ящика”. В кімнатах збереження завжди є Ящик, в який ви можете додавати свої предмети.

Але не переживайте — все Ящики пов’язані між собою, тобто якщо ви, наприклад, поклали Стародавню монету в один Ящик, то зможете дістати цю ж монетку з іншого Ящика в зовсім іншій точці ігрового світу. Саме тому ми і називаємо його “Всюдисущим”. Така ж механіка, до речі, була присутня і в класичних частинах серії Resident Evil.

Також ви можете збільшувати місткість свого інвентарю з допомогою розкиданих по світу Рюкзаків. Кожен такий Рюкзачок збільшить вам інвентар на чотири клітинки, що безсумнівно допоможе вам у виживанні.

Ось невеликий рада: якщо ви впевнені, що якийсь ключ в кишені вам не знадобитися, принаймні найближчим часом, то можете сміливо скидати його в Ящик. Носіть тільки найнеобхідніші предмети.

Шкідлива кнопка CTRL

Згадайте, за що відповідає кнопка CTRL відеоіграх на комп’ютерах? У більшості випадком вона відповідає за таке діяння, як Присідання. У деяких випадках вона відповідає за перемикання між Ходьбою і Бігом. Часом вона навіть може відповідати за Діяння.

Але ось в Resident Evil 7 ця кнопка відповідає за…Лікування. Ага, мабуть, сама “вдала” кнопка для цього. Ми, гравці на ПК-платформі, вже на автоматизмі звикли натискати або на З, або CTRL для присідання. Улавливайте?

Ви стовідсотково будете витрачати, хоча б перший час, величезна кількість лечилок в нікуди. Навіть якщо будете знати, що CTRL — це лікування. Просто будете натискати із-за сили звички.

Ми рекомендуємо перепризначити Лікування на якусь іншу клавішу, наприклад, на H або ще щось, поки ви не розтратили всі Аптечки, які лежать в ваших кишенях.

Колекційна валюта

У Resident Evil 7 є кілька колекційних предметів. Найцікавішими, мабуть, є Стародавні монети. Крім отримання Досягнення за їх збір, ви також можете “купувати” на них особливі предмети. Як тільки ви дістанетеся до Трейлера у Дворі, то зможете їх витрачати. Всередині Трейлера стоять спеціальні клітини, які містять предмети.

Щоб дістати нагороду” з клітки, вам знадобитися віддати певну кількість валюти, але на її збір у вас не піде багато сил. Монети знайти досить просто. Вам всього лише потрібно уважно дослідити ігрове оточення. Обшарьте ящики столів, загляньте за кут, опустіть руку в унітаз і т. д. Всього вісімнадцять монет і розкидані вони по всій грі. Удачі!

Малий боєзапас

Як вже було сказано, Resident Evil 7 — це не шутер. Це сурвайвл-хоррор. І саме тому ваш боєзапас завжди буде вкрай мізерний. Час від часу вам будуть траплятися патрони, але їх навряд чи вистачить, щоб ви змогли легко застрелити будь-якого монстра на своєму шляху.

Економте патрони! Якщо ви бачите самотнього супротивника, то найкраще просто спробувати зарізати його зброєю ближнього бою, або ж взагалі краще втечіть, якщо випаде така можливість. Якщо ж ви будете стріляти в кого і скільки завгодно, то виявите себе на битві з Босом абсолютно порожнім. А тому, економія — запорука успіху.

Але якщо ж ви все-таки зібралися стріляти, то стріляйте напевно. Як би це не звучало банально, але намагайтеся стріляти постійно в голову або в інші вразливі місця.

Швидкий оборот — найкраща механіка в грі

Ми вже згадували, що Ітан досить неповороткий. Чорт, навіть під час його бігу таке відчуття, що він спокійнісінько робить пробіжку підтюпцем, а не тікає від небезпечної тварини. Загалом, фізична підготовка персонажа трохи деколи може фрустрировать.

Однак, в грі присутня механіка, яка буде рятувати вашу шкуру безліч разів — Швидкий оборот. Ви не уявляєте, як же це зручно. Натискайте на кнопку, у разі ПК X, і ваш герой миттєво повертатися на 180 градусів. Дуже зручно.

Дана механіка, до речі, перейшла в цю частину ще зі старих ігор в серії. Наприклад, в Resident Evil 4 ви теж могли змусити швидко розвернутися Леона, так як це було просто необхідно з-за досить специфічного управління і камери. У Resident Evil 7 ви теж можете так робити. Вижити можна і без Швидкого обороту, але з ним буде набагато легше це зробити.

Бэйкеры — безсмертні(майже)

Це цілком природний інстинкт — ви бачите противника і намагаєтеся його знищити. Цілком очікувано, але от з господарями Занедбаного маєтку, Бэйкерами, ви так легко не впораєтеся. Скільки б у них не стріляли, а все буде марне. Висадіть в них хоч всю обойму — вони все одно будуть вас переслідувати.

Однак, якщо ви досить хоробрі і впевнено почуваєте себе зі зброєю ближнього бою, так як витрачати “таке” величезна кількість патронів ви не захочете, то можете спробувати укласти, наприклад, Джека на лопатки. Природно, що він від цього не помре, немає. Просто його можна вирубати ненадовго, а потім втекти.

Природно, ви зможете вбити Бэйкеров, коли вони будуть битися з вами в ролі Босів. І немає, це не спойлер, так як це неймовірно очевидний хід, який можна передбачити навіть ще не починаючи гру.

Стелс — штука дивна

Звичайно ж, в Resident Evil 7 присутній елементи хоррору, а відповідно, є й елементи стелса, в деякому роді. Загалом, вам доведеться час від часу ховатися за різними укриттями, що зроблені з уламків, ящиків та іншого барахла.

Так ось, чому ж стелс — штука дивна? Та тому, що, мабуть, противники трохи глухуваті. Ви навіть можете пробігти в парі метрів від них, і вони навряд чи помітять вас. Хоча трапляється, що вони помічають. Власне, тут 50 на 50.

Просто не потрапляйте на очі і спокійно йдіть від них впевненим кроком. Якщо ж вони вас знайдуть, то попередять досить гучним вигуком, а Джек може навіть відпустить смішну репліку. Але і в цьому випадку не страшно. Повиляйте по коридорах будинку і вони втратять вас з виду.


Сподобалася стаття? Поділитися з друзями:
Залишити відповідь