Ремонт        22 Серпня 2018        182         0

Конвертація 3D моделей для PRO100 з 3D MAX

Конвертація 3D моделей з інших форматів в формат PRO100 з можливістю разгрупировки в PRO100 і надання різного матеріалу окремих частин моделі справа не легка, але здійсненне. І кінцевий результат вартий того.

Які програми знадобляться?

Для здійснення поставленої задачі нам знадобиться 3D MAX, Deep Exploration CAD Edition v5.0, (можна й іншої версії-гугл в допомогу), конвертер 3DConv (3DConv.rar), ну власне і сама PRO100.

Ще не погано було б качнути собі пару архівів з моделями Макса, в паблике існує дуже багато розбитих на категорії архівів для вільного скачування, але якщо самі намалюєте буде взагалі круто.

І так, припустимо ви накачали собі хмару максовских моделі, розпакували, далі в макса відкриваємо потрібну і через файл-зберегти як, зберегти у форматі .3ds (звичайно це можна робити і через Deep Exploration, але це при умові якщо ви знайдете доп плагін для цієї функції)

Далі вже Deep Exploration починаємо знущатися припустимо з вентилятора.3ds

Відкриваємо його в Deep Exploration і бачимо що модель складається з декількох частин.

Конвертація 3D моделей для PRO100 з 3D MAX

Тепер умовно потрібно визначити скільки квітів потрібно розфарбувати майбутню модель для PRO100.

 

Далі курсором виділяємо прямо на моделі ті частини, які будуть мати інший колір і видаляємо їх через кнопку delete. Ті частини, які залишилися через файл-зберегти як, зберегти у форматі .off в папку 3DConv, під номером 001.off (частини, які видалили – тримаємо в умі), і так робимо стільки разів, на скільки кольорів ви хочете розбити модель.

Конвертація 3D моделей для PRO100 з 3D MAX

Заходимо в папку 3DConv, бачимо там наш тільки збережений файл 001.off далі в тій же папці запускаємо конвертер mesh_p.exe з’являється файл 001.meb який копіюємо в бібліотеку PRO100 і починаємо його редагувати. Даний елемент бібліотеки в первісному вигляді має розмір 1*1*1 пікселів, я наприклад для пропорційної зміни розмірів збільшую його спочатку в 10 разів (тобто до розмірів просто 0 додаю) а потім ще рівно в 2 рази.

Таку ж операцію ми робимо і з тими частинами, які були раніше вилучені (які тримали в розумі). Після всіх пророблених операцій в бібліотеці PRO100 у мене лежать файли 001.meb, 002.meb, 003.meb і так далі.

Тепер ми просто збираємо ці всі частини в один елемент, задаємо їм усім різні матеріали, і групуємо. Ну, у мене вийшло щось на зразок цього.

Конвертація 3D моделей для PRO100 з 3D MAX

Кому лінь повторити цю процедуру можете завантажити готову модель вентилятора з 3D Max для PRO100 тут Вентилятор для PRO100

Даний матеріал допоможе вам сконвентировать модель з різних форматів в формат .meb для PRO100 з можливістю додання кольору, але без відображення текстур на даному елементі, для того щоб модель в PRO100 відображалася з усіма потрібними текстурами, файл .meb потрібно пропустити ще через один скрипт, який наносить на нього щось типу координатної сітки, яка і буде в PRO100 правильно відображати всі текстури. Але про це вже в наступному пості