Як виправити помилку варп-транспортів в Stellaris на ПК?


У цій замітці ми розповімо, як «пофіксити» помилку варп-транспортів в Stellaris

1) Переконайтеся, що ви створили копію наступного файлу txt, який знаходиться тут: SteamLibrarysteamappscommonStellariscommonship_sizes0_ship_sizes.txt 2.

2) Відкрийте файл і введіть такі значення транспорту:

transport = {

max_speed = 3.75

acceleration = 0.3

rotation_speed = 0.2

combat_max_speed = @civilian_ships_combat_speed

combat_rotation_speed = 0.2

acceleration = 0.6

modifier = {

ship_evasion_mult = 0.10

ship_armor_add = 3

}

max_hitpoints = 300

size_multiplier = 1

fleet_slot_size = 1

section_slots = { “mid” = { locator = “part1” } }

num_target_locators = 0

is_space_station = no

icon_frame = 9

enable_default_design = yes #якщо так, то у країн буде автоматично згенерований дизайн на старті

is_designable = no

class = shipclass_transport

required_component_set = “ftl_components”

required_component_set = “thruster_components”

required_component_set = “ship_sensor_components”

}

У файлі змініть “is_designable = no” на “is_designable = yes”

3) Збережіть і закрийте файл і запустіть Stellaris на ПК

4) Ця зміна дозволить вам оновлювати та змінювати дизайн транспортів для отримання нових технологій.

 


Сподобалася стаття? Поділитися з друзями:
Залишити відповідь