Поради щодо створення лихих каскадерських гонок в GTA Online — частина 1


На цьому тижні вийшов редактор каскадерських гонок з сотнями унікальних каскадерських об’єктів і розширеним функціоналом, так що тепер божевільним геніям з числа фанатського спільноти буде з чим поекспериментувати.

Поради щодо створення лихих каскадерських гонок в GTA Online — частина 1З редактором каскадерських гонок ваші можливості обмежені тільки вашою уявою.

Перш ніж приступити до конструювання власних шедеврів, ознайомтеся з офіційним керівництвом по створенню каскадерських гонок, де докладно описано призначення нових інструментів. А якщо ви ніколи раніше не запускали редактор GTA Online або хочете освіжити в пам’яті правила створення і публікації користувальницьких справ, ми рекомендуємо почитати офіційні керівництва, доступні на сайті Social Club, – в тому числі саме перше керівництво по редактору гонок.

У цьому спецвипуску «Рад Rockstar Games», розділеному на дві частини, ми поділимося з вами порадами від наших досвідчених розробників, щоб ви змогли у повній мірі розкрити потенціал нового інструментарію. Якщо ви хочете, щоб ваша каскадерська гонка удостоїлася згадки в одному з наступних випусків «Стрічки новин», чи плануєте взяти участь у цьогорічному конкурсі користувальницьких каскадерських гонок, викладена нижче інформація буде вам особливо корисна.

ПІДГОТОВКА

Поради щодо створення лихих каскадерських гонок в GTA Online — частина 1Каскадерські об’єкти не обов’язково використовувати строго за призначенням: спробуйте розгорнути їх і задіяти в якомусь несподіваному як, наприклад в ролі декорацій.

Отже, вас відвідало натхнення, і ви вже разминаете пальці, готуючись приступити до створення траси своєї мрії. Ось вам кілька рекомендацій.

В редакторі представлені сотні каскадерських об’єктів, і бажано перед початком роботи переглянути весь список і прикинути, що з цього вам знадобиться. Якщо ви заздалегідь продумаєте план траси, не доведеться потім ламати голову, навмання перебираючи доступні елементи.

Майте на увазі: в гонці можна задіяти до 150 об’єктів, але, крім звичайних об’єктів, є також 20 динамічних, таких як гігантські кеглі та футбольні м’ячі. Якщо ви перевищите ліміт пам’яті, що виділяється під моделі, ви не зможете більше нічого розмістити на трасі, навіть якщо число об’єктів буде менше 150. Іншими словами, перш ніж задіяти той чи інший елемент, двічі подумайте!

Після того як всі об’єкти будуть розставлені, ще раз огляньте маршрут і підберіть підходящу машину або мотоцикл. Цей вибір дуже важливий: було б неприємно в ході тестової гонки виявити, що обраний транспорт абсолютно не годиться для їзди по даній трасі.

Те ж стосується вибору колірної схеми для каскадерських об’єктів: краще визначитися з цим завчасно, ніж потім міняти колір кожного об’єкта окремо. При розміщенні нового об’єкта ви можете відразу подивитися, в яких кольорах він доступний.

І ще один момент. Гонки, створені Rockstar, призначені тільки для стандартного режиму змагань, проте при створенні своєї гонки ви можете вибрати будь-який режим: стандартна гонка, гонка GTA, ралі або безконтактна гонка. Крім того, якщо розмістити каскадерський об’єкт у звичайній гонці, вона автоматично буде перетворена в каскадерську.

НОВІ МОЖЛИВОСТІ

Поради щодо створення лихих каскадерських гонок в GTA Online — частина 1Труби – відмінний інструмент для переходу від однієї ділянки траси до іншого, тому що їх можна зігнути в будь-яку сторону. Ви можете створити спіраль, висхідну в небо або спускається до землі, а також сконструювати тунель над пагорбами і дахами будинків.

Крім сотень нових об’єктів, також став доступний ряд дуже корисних функцій, що дозволяють вивести гонки на новий рівень: прив’язка, штабелювання і призначення напрямки та позиції. Ось декілька порад на тему того, як ними користуватися.

Прив’язка

  • Прив’язка дозволяє автоматично зчіплювати один з одним розміщуються об’єкти, що значно прискорює процес прокладання траси. Переконайтеся, що ця функція включена, і потім використовуйте бічні кнопки геймпада, щоб задати нахил наступного елемента.
  • Якщо ви хочете точніше контролювати зчеплення об’єктів, увімкніть функцію «Прив’язка при натисканні». В такому випадку об’єкти будуть зчіплюватися по натисненню кнопки «квадрат» (PS4), кнопки X (Xbox One) або клавіші «пробіл» (PC).
  • Об’єкти тих категорій, для яких доступна функція прив’язки, також можуть зчіплюватися з об’єктами з інших категорій. Це означає, що ви можете легко і невимушено зчіплювати воєдино елементи каскадерської траси, естакади, труби і каскадерські блоки.
  • При використанні функції «Прив’язка по ланцюжку» останній задіяний об’єкт повторюється і автоматично зчеплення з трасою, завдяки чому ви можете з легкістю розмістити на карті кілька копій одного і того ж об’єкта. Варто пам’ятати про те, що при включенні прив’язки також за замовчуванням включається функція «Прив’язка по ланцюжку». Якщо ви не хочете зчіплювати об’єкти по ланцюжку, цей параметр можна відключити в меню об’єктів, в розділі «Додаткові параметри».

Штабелювання

  • Хочете більшої гнучкості при розміщенні об’єктів? Тоді обов’язково переконайтеся, що у вас включена функція штабелювання!
  • ОДНАК при редагуванні вже розміщеного об’єкта її краще вимкнути, інакше по натисненню на кнопку «хрест» (PS4), кнопку A (Xbox One) або клавішу Enter (PC) поверхні об’єкта, який ви намагаєтеся відредагувати, буде розміщений інший об’єкт.
  • Також потрібно стежити за тим, яку назву відображається на підказці, – це допоможе вам не помилитися з вибором об’єкта.

Призначення напрямки та позиції

  • Якщо у вас виникли труднощі з розміщенням об’єкта, скористайтеся функціями призначення напрямки та позиції: ви зможете перемістити об’єкт в потрібну точку, вручну задаючи координати по осях X, Y і Z.
  • ОДНАК майте на увазі: після того, як об’єкт буде розміщений, ви вже не зможете змінити його позицію та напрям за допомогою цієї функції – об’єкт доведеться редагувати.
  • Функція «Призначити позицію» вкрай корисна: вона дозволяє ідеально точно підігнати один до одного елементи траси.
  • При розміщенні об’єкта використовуйте кнопку «трикутник» (PS4), кнопку Y (Xbox One) або ліву клавішу Ctrl (PC), щоб швидко наблизити зображення.
  • Якщо ви перфекціоніст, при використанні функції «Призначити позицію» виберіть «локальне» позиціонування: так ви зможете виконати тонку регулювання позиції, переміщаючи об’єкт в локальній системі координат у відповідності з його орієнтацією в просторі.

Скоро ми опублікуємо в «Стрічці новин» другу частину рад, в якій мова піде про об’єкти, елементах траси, маршрутах і рельєф.


Сподобалася стаття? Поділитися з друзями:
Залишити відповідь