Гайд Mass Effect: Andromeda: поради новачкам


Факт того, що Mass Effect: Andromeda, так би мовити, “підвела”, зараз досить детально розбирається тільки що не ледачим — починаючи від спорів про лицьовій анімації і закінчуючи дивно низькими оцінками останньої в даний момент гри в епічної sci-fi франшизі від Bioware.

Під усім цим, однак, ховається золота середина, яку можна полюбити, але вам доведеться трохи покопатися, щоб дістатися до неї. Залишається сподіватися на патчі, апдейти і які-небудь доповнення для цієї гри.

Якщо ви плануєте застрибнути на борт ковчега Гіперіон і попрямувати в галактику Андромеда, то є деякі речі, які ви повинні знати про геймплейних системах і механіків останнього Mass Effect. За допомогою цього гайда ви зробите своє життя в новій і ворожою галактиці більш простою, а також зможете згладити деякі досить шорсткі кути Andromeda.

Гайд Mass Effect: Andromeda: поради новачкам

Зміст статті

  • Забудьте про побічні місіях на Эосе — покиньте планету як можна швидше і повертайтеся пізніше
  • Не турбуйтеся про дослідженнях і крафте на початку
  • Витрачайте свої очки навичок з розумом на відповідні один одному навички та здібності
  • Присвятіть себе малому числу навичок і профілів
  • Випробовуйте нову зброю перед продажем старого
  • Краще розбирати спорядження, а не продавати
  • Не забувайте про вагу зброї при його піднятті
  • Не забувайте про ближній бій і споживані предмети
  • Носіть те, що може пробити щити
  • … і не забувайте носити щось проти броні
  • Бій тепер став більш рухливим
  • Пройдіться по Бурі і Нексусу після проходження основних сюжетних місій
  • Покращуйте Кочівник і вчіться їм правильно керувати

Забудьте про побічні місіях на Эосе — покиньте планету як можна швидше і повертайтеся пізніше

Mass Effect Andromeda не робить тут ніяких натяків, але як тільки ви закінчите свої справи з Сховищем на Эосе, то ви почнете очищати атмосферу від цієї неймовірно набридливої радіації, яка покриває більшу частину карти. Це не відбувається відразу. Вам потрібно буде трохи пройдися по важливої місії для початку. Але як тільки радий-загроза зникне, ви зможете досліджувати практично всю карту без заподіяння собі постійного утрати від радіації.

Не перевантажуйте себе боротьбою з радіацією в спробі виконати всі побічні завдання на Эосе при першій же посадці на ній. Радіація на планеті саме для того, щоб зупинити вас на ранньому етапі гри, а не для того, щоб надати якесь випробування. Деякі з місій все можна пройти, але краще ігноруйте їх.

На Эосе все одно ще будуть додаткові місії в майбутньому, так що не хвилюйтеся про це. Не літайте туди, поки там не зібратися більше місій, а потім вже повертайтеся. А на початку гри — просто відлітайте. Тим більше, що гра ставати куди краще після Эоса.

Не турбуйтеся про дослідженнях і крафте на початку

Вам насправді не потрібно проводити дослідження або крафтить зброю і броню в Mass Effect Andromeda, але якщо ви все ж таки зібралися це робити, то краще трохи почекати, щоб зрозуміти, що саме вам потрібно.

Причина такої ради полягає в тому, що крафтовые матеріали і окуляри дослідження досить быстропотребляемый ресурс. Так що якщо ви витратите так важко зароблену валюту на відкриття з десяток якихось низькорівневих речей, то в майбутньому вам доведеться добряче попотіти, щоб дістати окуляри, які знадобляться для високорівневих речей під кінець гри.

Особливо це стосується всього на екрані досліджень Чумацького шляху. Окуляри для цих досліджень найважче добути, але саме там ви зможете знайти найбільш відомі зразки зброї з всесвіту Mass Effect.

Читайте також:
Як вирішити проблеми з роздільною здатністю і співвідношенням сторін в Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

Більшість спорядження з крафтового меню ви зможете знайти у вигляді лута або забрати його з магазинів, так що сенсу витрачати відразу ці окуляри просто немає. Зміст крафта в тому, що ви застосовувати аугментації до створених предметів. Скрафченное, аугментированное зброю п’ятого рівня буде краще такий же гармати, отриманої іншими способами, і ви будете вирішувати в яких саме аспектах.

Інша причина повернутися до досліджень пізніше полягає в тому, що всі ці меню стануть вам куди більш зрозумілі і не будуть викликати у вас обурення. Залиште ідею про крафте на потім і повертайтеся пізніше.

Витрачайте свої очки навичок з розумом на відповідні один одному навички та здібності

Дуже важливо, щоб ви повністю розібралися в тому, як взагалі працює сторінка з навичками. Якщо поруч з навиком стоїть кругла іконка, то це активний навик. А це означає, що він займе один з ваших силових слотів у кожному з профілів і його можна застосувати натисненням кнопки.

Навички з трикутниками — це пасивні навички, які дають вам постійний активний бафф. Для максимізації свого персонажа простіше взяти пару трійку хороших навичок, ніж почати заважати все підряд. Прокачайте три основних активних навички використовуються в грі, а потім вкладіть всі інші очки в пасивні здібності, які будуть підтримувати ваш ігровий стиль.

Ваші активні сили також повинні ідеально підходити один до одного. Хорошою ідеєю буде мати два навички для проведення комбінації по противнику і один для її завершення. Більше про цю систему ви зможете прочитати в описі до навичкам.

Присвятіть себе малому числу навичок і профілів

На папері в Mass Effect Andromeda ви маєте можливість на льоту змінювати ігрові білди(профілі), прямо як в мультиплеєрної гри, що дає можливість не зациклюватися на одному шляху. Але в реальності, при такому розподілі ви робите собі тільки гірше. На прокачування навичок від його базової сили до куди більш потужної версії його ж на шостому рівні йде величезна кількість очок. Мати два або три навику шостого рівня куди більш смертельна партія, аніж мати з десяток навичок другого рівня.

У підсумку, якщо ви спробуйте розблокувати всі профілі, то ви витратите вічність на прокачування кожного з них, щоб їх бонус мав для вас хоч якусь користь.

Ми рекомендуємо вам взяти один із змішаних профілів, наприклад Вангард або Страж, і вкластися в два з трьох типів здібностей(Бій, Техніка і Біотика). Візьміть три активних здібності в обраних вами двох дерева навичок, баффте їх до максимуму, і в цей же час витратити зекономлені окуляри на пасивні здібності ваших навичок.

Якщо ж вам не подобається ваш білд, то ви можете пройти до станції Скидання на Бурю, яка знаходиться в Медотсеке на нижньому поверсі.

Випробовуйте нову зброю перед продажем старого

У Mass Effect Andromeda присутня величезна кількість зброї і все воно відрізняється один від одного, навіть внутриклассовое. Тут справа навіть не в різній вазі, місткості обойми або завдається утраті. Деякі з цих гармат управляються дійсно по різному один від одного, і при цьому вони походять з одного сімейства.

Для прикладу, є в грі штурмова гвинтівка, у якої йде якийсь час для розігріву після натискання на курок. Потім вона вистрілює короткою чергою, після якої їй знову потрібно розігріватися. Це не зовсім те, що ви очікуєте від зброї класу штурмової гвинтівки, чи не так?

Так як ви не можете змінити своє спорядження під час місії, ви навряд чи хочете вести бій з босом і важко захищеними супротивниками тільки для того, щоб дізнатися, що ваша зброя повністю марно.

Краще розбирати спорядження, а не продавати

У той час як кредитів в Mass Effect Andromeda не так багато, як в попередніх іграх Mass Effect, їх все ще досить досить завдяки різним сміттєвим предметів, які трапляються на вашому шляху. Вони не займають місце в інвентарі і їх можна легко продати одним кліком у магазинах. Правда деякі хардкорні фанати можуть захотіти прочитати імена і опис цих предметів для початку, так як там можуть знаходитися відсилання та великодні яйця.

Читайте також:
Як намалювати няшного єдинорога - легко і просто

Крім цього мотлоху, є ваше спорядження і, мабуть, варто краще притримати її у себе, ніж продавати. Як тільки ви скористайтесь попереднім радою і вирішите долю зброї, замість продажу зайдіть в свій інвентар і з допомогою однієї опції розберіть його.

Гармати, броня і поліпшення до них — все це розібрані речі, які дадуть вам додаткових ресурсів для використання при крафте. А так як деякі крафтовые ресурси досить важко знайти, то розбирати кожні знайдені предмети — це мудре рішення.

В якості бонусу, ви можете розбирати речі прямо під час місії і ресурси з розібраної речі не будуть займати місце в інвентарі. Так що це відмінний спосіб звільнити трохи місця в інвентарі під час місії, якщо вам буде його не вистачати для знайдених предметів.

Не забувайте про вагу зброї при його піднятті

При прокачуванні Райдера ви зможете носити більше спорядження. Максимально ви можете носити чотири типи зброї і чотири типи споживаних предметів. Вам може і хочеться навантажити себе по повній усіма гарматами, але робити цього не варто.

Ветерани Mass Effect знають що вага має значення. Кожна зброя йде зі своєю вагою і чим важче ваша екіпірування, тим довше будуть перезаряджатися ваші навички. Так що тут все просто: якщо ви хочете більше навичок, то будете мати менше зброї. І навпаки.

Відверто кажучи, ми не радить вам навантажувати себе гарматами, так як саме ваші здібності роблять бій в Mass Effect таким задовільним. Так що вибирайте зброю з розумом і не забувайте, що деякі поліпшення для гармат можуть зробити їх важче або легше.

Не забувайте про ближній бій і споживані предмети

Одним з головних нововведень в Andromeda є слот для зброї ближнього бою, який це саме зброю можна екіпірувати. Ви починаєте з омні-інструментом, але краще не забувати про поліпшення цього аспекту інвентарю. Ви будете знаходити нові знаряддя ближнього бою у вигляді лута або ж крафтових предметів. Це можуть бути як більш потужні омні-інструменти, так і элементальные мечі, молоти або інше озброєння.

Для прикладу, Меч Азарі є найкращим зброєю в грі. В Andromeda купа різних знарядь ближнього бою. Для биотиков, наприклад, воно абсолютно чудово і гевероятно руйнівно. Простіше кажучи, ближній бій варто вашого часу, особливо на профілях, які заохочують цю “близькість”. Профіль Вангарда надає гігантський бонус до ближнього бою на високих рівнях, що, природно, зробить зброя набагато небезпечніше.

Споживані предмети(або просто розхідники) замінили безліч навичок з класичної Mass Effect у всіх класів. Тут ви зможете знайти дезінтегруючі-, кріо – і запальні патрони, плюс інші корисні бонуси, включаючи швидкий буст вашого здоров’я і щитів назад до максимуму, якщо ви перебуваєте в досить “гарячій” точці або ж у небезпечній для життя обстановці, в якому, наприклад, панує радіація. Вони не впливають на показник ваги, так що беріть їх якомога більше, щоб розблокувати додаткові слоти на Бурі і користуйтесь ними якомога частіше, так як вони можуть обернути жорстоку битву в вашу сторону.

Носіть те, що може пробити щити

Щити — це рятівний засіб для вас і ваших союзників в Mass Effect Andromeda, але вони також є і головним болем, коли їх використовують противники. Точно так само як і ви, вороги можуть заряджати свої щити, а також вони можуть і будуть тікати геть і ховатися, причому досить швидко.

У грі присутні спеціальні навички для знищення щитів, так що ви можливо захочете переключити профілі при зустрічі з певними екранованими плохишами. Однак, в цілому, таке скорострільна зброя, як SMG або штурмові гвинтівки є кращими представителми для боротьби з щитами.

Для максимально ефективного знищення “щитовиков” ми рекомендуємо вам накупити відносно дешевих споживаних дезинтегрирующих патронів. Вони просто з’їсти їх живцем. Знищте щит, потім перейдіть на важку зброю для добивання. Запаліть щитовиков або ж застосовуйте до них тривалий шкоди, що призведе до спаду щитів.

… і не забувайте носити щось проти броні

Броню менш надоедлива в порівнянні з щитами в Andromeda, але вона все ще біса міцна. Броня представлена в грі смужкою здоров’я жовтого кольору, на відміну від червоного здоров’я і синього щита.

Читайте також:
Як змінити мову в грі Hay Day?

Броня є протилежністю щитів, тобто речі, які добре працюють проти щитів — погано працюють проти броні, і навпаки. Для нанесення максимального шкоди броні використовуєте зброю з низькою швидкістю вогню, наприклад, великокаліберні пістолети або дробовики. Такі вогненні здібності, як вогнемет теж підійдуть для знищення броні.

Знову-таки, споживані предмети теж тут підійдуть, якщо все інше відмовляється працювати. Кріо – і запальні патрони ідеальні для знищення набридливої броні.

Бій тепер став більш рухливим

Оригінальна трилогія Mass Effect з часом ставала все більш і більш орієнтована на перестрілки за укриттями. Хоча Mass Effect: Andromeda і має механіку укриттів, ваш основний підхід до бою повинен бути більш “рухливим”, так що звикнете до цього.

Укриття тут не являють собою активну систему, в якій вам потрібно натиснути на кнопку, щоб зігнутися за чимось. В Andromeda вони динамічні. Як тільки ви доберетеся близько до укриття, Райдер природно пригнется за ним. Прицілювання навколо укриття і вогонь наосліп будуть працювати так, як ви того очікуєте з цієї позиції. Здоров’я, щити і біотичні бар’єри відновлюються швидше, коли ви знаходитесь в укритті, так що вони знадобляться для вас у разі падіння щитів та небезпечної ситуації.

Також ви повинні бути готові рухатися і досить часто. Новий стрибкової ранець і різні рухи для ухилень — це все є головними змінами у формулі Mass Effect, які дають вам максимальну рухливість, що було неможливо в попередніх іграх. В ідеалі, ви повинні будете постійно бути рухливі в сутичках, використовувати деши для обходу супротивників і заходити до них з флангу. Не забувайте, що деякі здібності допомагають при пересуванні або вони можуть поповнити ваш щит без укриття. Так що використовуйте речі, навички і профілі, які будуть підтримувати ваш стиль гри.

Пройдіться по Бурі і Нексусу після проходження основних сюжетних місій

Це стара новина для ветеранів Mass Effect, але це обов’язкове виконувати в RPG від Bioware, так що переконайтеся, що ви перевірили важливих NPC після проходження великих сюжетних місій або відкриття нової планети.

Безліч розмов зі своїми товаришами заблоковані під час проходження основної історії, так що якщо ви хочете розблокувати ці місії по лояльності або поглиблений романс, то перевіряйте їх регулярно. Іноді різні повідомлення на Бурі будуть вказувати на нові розвитку подій, але не завжди. Так що відвідуйте кожного члена вашого екіпажу між місіями. Ніхто не буде з вами спати, якщо ви забудете з ними поговорити.

Також ви повинні повернутися назад в Нексус і пройтися по основних зон цій локації. Навіть якщо ви думаєте, що повністю дослідили локацію, нові побічні місії з’являються там постійно, і ви заощадите купу часу зібравши їх всіх відразу за раз і виконавши при першому ж візиті, ніж прилітаючи назад по два-три рази під час виконання місій згідно з вашим квестовому журналу пізніше в грі.

Покращуйте Кочівник і вчіться їм правильно керувати

Новий Кочівник(ваш позашляховик) має декілька нових трюків у себе в рукавах порівняно зі Старим Кочівником, але, тим не менш, на ньому все ще можливо встрявати в прогалинах або застрявати на небезпечних укосах, якщо ви будете необережні.

Якщо ви вважаєте Кочівника стомлюючим(чи любите його, але хочете, щоб той був ще краще), переконайтеся, що ви розробили поліпшення в центрі досліджень. Як і у зазначеної локації, ви можете отримати пачку креслень поговоривши з NPC Ангаранского інженера на базі бунтівників, як тільки ви просунетеся по головному квесту. Найкорисніші апгрейди покращують прискорення і дають шестиколісний привід, дають можливість міняти тягу, а також бонус до щита при виході з транспорту.

Виймайте вигоду з розширених можливостей Кочівника, навчитеся перемикання між основним і шестиколісним приводом, включенню і виключенню тяги, і як використовувати прискорення і стрибок. Загалом, перевірте свої налаштування керування. Ви навіть можете включати і вимикати фари, що марно при поїздці по горах, але все одно приємний штрих.

Також завжди переглядайте на поліпшення для Кочівника після того, як ви знайдете новий магазин з товарами. В них ви зможете знайти купу всього цікавого для вашого транспорту.


Сподобалася стаття? Поділитися з друзями:
Корисні поради для кожного
Додати коментар